30 Day Blog Challenge

Het is zomer, vakantie dus, lekker niks doen dus, veel tijd om te bloggen dus. Zou je denken, maar ik heb eerder het gevoel dat ik minder tijd voor mezelf over hou dan tijdens een gewone werkweek. Waarschijnlijk heeft het veranderende slaappatroon van Kleine Man daar ook wat mee te maken.


Meneer heeft besloten dat twee dutjes van 2u elk eigenlijk te veel van het goede is. Één dutje van een uur zal ook wel goed zijn. Hierdoor heb ik overdag veel minder tijd om te doen waar IK zin in heb en spendeer ik mijn dagen vooral met achter hem aan hollen en alle ranzigheid uit zijn mond prutsen die hij er vol verwondering in stopt (je wil niet weten wat hij al heeft geprobeerd te proeven)…
Als gevolg heb ik al een blogweek overgeslagen 😦 Het is namelijk zo moeilijk om na een vermoeiende dag de lokroep van de zetel te weerstaan. Zulke lieve woordjes fluistert hij me toe en elke dag slaagt hij er weer in om me te verleiden!

Ik heb daarom vandaag besloten een inhaalmanoeuvre te doen en de challenge van Hare Maristeit lijkt me daar geknipt voor. 30 vragen voor 30 dagen, allemaal kleine prompts die niet veel tijd in beslag nemen om te beantwoorden. Ik ben geen dagelijkse blogger, maar toch wil ik deze vakantie een “efforreke” doen en proberen zoveel mogelijk van de topics te behandelen. Misschien doe ik ze niet in volgorde, misschien niet allemaal; of misschien net wel… wie weet, we zien wel! Geen regels, gewoon voor de leut!

9 gedachten over “30 Day Blog Challenge”

    1. Ja, maar die extra uren vrije tijd gaan vooral naar Kleine Man. Ik kan bijna niet wachten tot die “ik wil alles proeven”fase voorbij is 😂 dan kan ik hem wat zelfstandiger laten ronddolen in de tuin enzo. X

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie