Two truths & a lie #2

Vorige week beloofde ik jullie de resultaten van mijn reeks leugentjes. Hier zijn ze!

Reeks A: 3

Ik heb heel mijn jeugd het huis met een kat gedeeld. Ook ratjes waren van de partij. (En die kwamen prima overeen met poeslief) Maar een schildpad heb ik nooit gehad!

Reeks B: 2

Als je weet dat ik als beste van de klas eindigde in het zesde leerjaar, snap je dat ik er niet trots op ben dat ik het 4e middelbaar gedubbeld heb. Maar Latijn is als Chinees voor mij, nooit geleerd dus!

Reeks C: 3

Ik ben als de dood voor alles met meer dan 4 poten. Echt panisch, tot hyperventilatie toe als er geen ontsnappingsmogelijkheid is. Charmed is een reeks waar ik al vanaf de eerste aflevering fan van ben. 5 continenten is wat overdreven, het zijn er 4: Europa, Azië, Noord- en Zuid-Amerika.

Reeks D: 1

Met gescheiden ouders heb ik een redelijk grote familie. 4 stiefbroers en -zussen én 1 halfzus is niet gelogen. Mijn stiefvader speelde in het weekend biljart en daardoor raakte ik al vroeg aan een baantje in het café waar we elk weekend zaten. Als klein meisje droomde ik ervan om net als papa met computers te werken. Geen dierenarts dus.

Reeks E: 2

Er zijn veel plekken op aard waar ik nog niet geweest ben. Disneyland Parijs en New York zijn daar twee van. Staan wel op mijn to-go lijstje! En net als zoveel andere tiener heb ik ook zotte dingen gedaan. Meisjes kussen was daar één van…
Zijn er bekentenissen waar je van geschrokken bent? Die je niet zag aankomen? Leugens die toch waar bleken of andersom? Ik vond dit wel leuk om eens te doen. En het is helemaal zo simpel niet om geloofwaardige leugens te verzinnen als je wel zou denken!

3 thoughts on “Two truths & a lie #2”

  1. Ik zou terug moeten kijken wat ik zelf geantwoord heb, maar ervan schrikken, nee hoor, ik heb overigens wel een half jaar Latijn gedaan, het punt was alleen dat het vrijwillig was voor de MAVO, en dat kostte mij twee keer per week mijn lunchpauze, dus daarom ben ik ermee gestopt…

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

