De weg kwijt

Ik leef nog – voor wie het zich zou afvragen. Ik kan zelf amper geloven dat het laatste bericht eind oktober online kwam. Waar is de tijd toch weer naartoe?

De “schrijfflow” heeft me een beetje verlaten, moet ik toegeven. Ideeën bleven uit en andere dingen leken belangrijker, interessanter, leuker, dringender, … Zelfs mijn doelenposts en tags – die ik anders met veel plezier uitwerkte – konden me niet echt boeien. Hoewel ik nog af en toe mijn WordPress reader opende om wat bij te lezen, nam ik ook de tijd niet om te reageren. Mijn excuses daarvoor aan al die lieve medebloggers! *schaam*

Nu begint het toch weer meer en meer te kriebelen om terug aan de slag te gaan. Misschien heeft het feit dat ik al 2 weken thuis zit er ook wel wat mee te maken. Een mens kan maar zoveel dingen doen voor ze zich gaat vervelen… Al helemaal als je wat minder mobiel bent.

Op 18 november ging ik namelijk onder het mes. Geen paniek mensen, levensbedreigende situaties waren er niet! Wel een lelijke, ambetante, pijnlijke eeltplek aan mijn voet die ervoor zorgde dat werk en het alledaagse leven moeilijk werden. Snij snij, zaag zaag, naai naai, rust rust dus! Hoe gelukkig ik die eerste dag was (zalige pijnstilling/verdoving), zo gillend, huilend en schreeuwend lag ik de volgende in de zetel toen alles uitgewerkt was. Gelukkig duurde dat maar een dag of 2 en is het sinds dan elke dag een beetje beter. Ik loop nog geen marathon – hmm, ik loop zelfs nog niet tot aan het toilet – maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat binnenkort wel zou lukken (moest ik conditie hebben)!

Voorlopig ben ik dus nog volledig afhankelijk van Lief voor mijn voeding, drank – KOFFIE – verzorging van Kleine Man, de schoonmaak, de afwas, … en ik ben hem hier ontzettend dankbaar voor. Anderen zouden al lang gillend terug naar moeder gelopen zijn door mijn eisen, vragen en wensen.

Maandag moet ik op controle, ik hoop dat “meneer doktoor” goed nieuws heeft. We zien wel. Ik kijk er in elk geval al naar uit om weer aan de slag te gaan. Genoeg geluierd, klaar om er weer in te vliegen met die 15 bengels van me!

Voor wie interesse heeft in hoe mijn voet er uit zag net na de operatie:

img-20161118-wa0000.jpegMet een mooi wit verband, lekker roze van het ontsmettingsmiddel en vergeet vooral die pijl niet – ze moesten zich maar eens vergissen van voet…

Binnenkort misschien een update met recente foto als het verband er eindelijk af mag!

Hoe zag jouw voorbije periode er uit?

2 thoughts on “De weg kwijt”

Geef een reactie

