Wat mijn hart sneller doet slaan

  1. Kleine Man en Lief – uiteraard.
  2. Een goed boek lezen.
  3. Warme chocolademelk drinken op een koude winterdag, liefst onder een dekentje in de zetel.
  4. De geur van het bos na een regenbui.
  5. Een leuke uitstap maken met mijn gezinnetje.
  6. De spanning op 31 augustus (de avond voor de eerste schooldag) en op 30 juni (de laatste schooldag).
  7. Rustig in de tuin zitten, niks doen.
  8. Tekeningen krijgen van de kinderen op school.
  9. Een strandwandeling maken bij zonsondergang.
  10. Warme zomerdagen.

29. Geluk

Wat doet jouw hart sneller slaan, m.a.w. waar word jij gelukkig van?

7 thoughts on “Wat mijn hart sneller doet slaan”

  1. Op 6, 7 en 8 na, zelfde denk ik wel…

    Strand, niet overdag, maar vroeg in de ochtend wil ik graag meemaken en laat in de avond tot in de nacht, ooit heb ik dat wel gedaan trouwens, maar dat is heel lang geleden met mijn oom en tante en de honden… gek doen en ’s nachts om 2 uur nog beslissen, kom we rijden naar het strand, hahahahaha

    Bos, ja, mijn andere oom had een sta caravan, deden we met zijn allen op het laatst, verzorgen en de kosten delen, en elk jaar, na een heerlijke plensbui, vroeg in de ochtend vooral, de zandpaden, het grasveld, de bloemen in de tuin naast de caravan, maar dan ging ik altijd de camping af en moest ik het zand ruiken en het bos…. dat mis ik ook best wel nu ik ouder word. 😉

    X

    Liked by 1 persoon

    1. Ik ben nooit een ochtendmens geweest… Ik ben deze vakantie zo blij dat Kleine Man een beetje wil uitslapen (maw tot half 8 ipv half 7) 😂 ’s nachts het strand op heeft ook wel iets, maar dan moet het wel nog warm zijn. Anders verkleum ik en dan vind ik er ook niks aan.
      En ja, het bos.. hier hebben we niet heel veel, maar bij de hei staan wel wat bomen 😂 op de camping gingen wij vroeger ook altijd het bos in na een goeie bui. Zalig!

      Liked by 1 persoon

      1. Oh maar de heide ruikt ook heerlijk na een zomerse bui, als je ooit nog vakantie in Nederland wil houden en alles bijeen wilt hebben? Ga dan naar de Hoge Veluwe, wij stonden in Ermelo, dat is midden in het bos eventueel, Camping in de Rimboe of het Vossenhol, wij stonden op de Kleine Kriemelkuil, 3 campings bij elkaar, maar toch uit elkaar, midgetgolg, je kunt paarden huren op het Vossenhol, je zit in het bos, Kriemelkuil met grasvlakte maar is klein, of je moet een bungalow huren midden in het bos, en de Ermeloose heide ligt er op loopafstand, en als je dan naar Harderwijk gaat zit je aan het water 😀 Bosbad in Putten, hahahaha

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

