Gelukkige halfjaardag!

*tromgeroffel*

Gelukkige halfjaardag

Morgen is het zo ver, dan bestaat Myrea’s Musings een half jaar! Nu ja, eigenlijk al een beetje langer (de domeinnaam), maar op 18 januari kwam mijn eerste post online. Wat een spannend moment was dat!

Wekelijks heb ik jullie “lastiggevallen” met een post; soms iets nuttigs, soms ook maar wat geraaskal. Dat maakt een totaal van 29 berichten. Tijd dus voor wat statistieken:

  • De eerste post: deze. En wat een hoge drempel was er toen te nemen!
  • Het meest bekeken bericht. Blij dat ik anderen wat meer in the picture heb kunnen zetten!
  • De post met de meeste reacties.
  • In totaal zijn er 459 views van 129 verschillende bezoekers. De meeste hiervan kwamen uit Nederland (272), met België (160) op een tweede plaats en de Verenigde Staten (12) op drie. Brazilië (5), Duitsland (4), Suriname (3), India (2) en Spanje (1) zijn ook vertegenwoordigd. Erg vreemd vind ik dat, die andere landen. Zo ver weg!
  • De meeste views op één dag was op 27 april: 38 keer werd mijn blog toen bekeken.
  • Op de teller staat een totaal van 177 reacties en 81 likes.
  • Ik heb een “magere” 15 volgers, maar het zijn wel stuk voor stuk schatten van mensen (die ik zelf ook volg)!

Ik hou niet zo van vergelijken: er zullen er altijd beter/meer/sneller doen, er zal wel ooit iemand minder goed gedaan hebben ook… Ik ben vooral zelf erg blij met het feit dat ik dit al een half jaar volgehouden heb. Een half jaar aan een stuk wekelijks een berichtje neerzetten is voor mij al een hele prestatie! En ik ben zeker van plan dit nog eventjes vol te houden ook.

Langs de ene kant heb ik al een paar keer het idee gehad om mijn aantal posts wat op te trekken naar 2 à 3 keer per week, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is voor mij. Nu is het vakantie, maar ik wil mezelf niet overbelasten en er op die manier voor zorgen dat ik het bloggen te snel beu word… Ik heb nog heel wat ideeën die uitgewerkt moeten worden! Dus voorlopig blijft het bij één post per week, met af en toe misschien een extraatje tijdens de week – het is tenslotte vakantie!

Zijn er dingen die jullie hier graag (meer) zouden zien verschijnen? Dingen die je je afvraagt? Laat het mij weten in een reactie!

 

11 thoughts on “Gelukkige halfjaardag!”

  1. Van harte gefeliciteerd! En dat zijn hele mooie resultaten, vooral omdat ik weet dat het niet jouw doel is om zo groot te worden dat je het klein wilt houden 😉

    En wat zou ik willen zien, meer foto’s van jouw omgeving? Dan doel ik op natuur of wat je meemaakt, dus niet eens mensen of zo, ik hou dus ook van fotografie, hahahaha En verder, gewoon doen wat je al doet, werk je stukken uit, plan ze in, en volg je hart en gevoel.

    X

    Liked by 1 persoon

      1. hahaha het hoeft niet hoor lieverd, maar dat is wat ik mede graag zie 😉 Kan het ook makkelijk maken om eens vaker te posten, alleen een foto… met tekst, titel… verder niets, die bloggers zijn er ook 😉

        Liked by 1 persoon

  2. Jeeej! Je mag ons best 2-3x per week lastig gaan vallen hoor ;). Maar beter slow and steady dan er geen zin meer in hebben, omdat het teveel tijd en energie gaat kosten! 🙂 Op naar het volgende half jaar!

    Liked by 1 persoon

  3. Gefeliciteerd! Dacht eerlijk gezegd dat jij al langer dan een half jaartje blogde, haha. Zijn al nette cijfers hoor! Uiteindelijk gaat het ook niet om de cijfers, maar om dat je leuk contact opbouwt met een aantal. Althans, dat is meer mijn doel. 🙂 Op naar een nieuw half jaar! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

