Pinksterweekend

Weer een dag te laat. Die verlengde weekends dan ook, raak ik helemaal van in de war. Moesten ze afschaffen! (Of toch maar niet…)

Dit weekend gingen we op team building met de collega’s. Elk jaar wordt er een “weekendje anders” georganiseerd, een weekend waarop we elkaar op een andere manier kunnen leren kennen.

Vorig jaar was ik hoogzwanger en ben ik niet mee gaan skiën. Dit jaar was ik dan weer wel van de partij, hoewel ik niet ben blijven logeren. We trokken met z’n allen richting Limburg om daar een vespa-rit te maken. 15 vespatjes, 2 begeleiders, 4u pret en plezier! Gelukkig dat het voorspelde slechte weer uitbleef. Achteraf nog gezellig wat gaan eten en om half 11 vertrok ik dan weer richting Antwerpen.

image
Waar zijn die handjes?

Zaterdag gebeurde er nog iets spannends: Kleine Man ging voor het eerst logeren! Hij zat er niet zo mee, mama des te meer… Maar ik ben fier op onze vent, hij heeft het voortreffelijk gedaan!

img-20160515-wa0006.jpg

Erg vreemd wel, toen we zondag wakker werden en niets hoorden. Sliep hij nu nog steeds? Het was al 9u! Net toen ik uit bed wilde stappen, kwam het besef: geen baby natuurlijk, die was bij de tante!
Later die dag kwam een familielid, die electricien is, helpen bij de herinrichting van onze leefruimte. De tv moest naar de overkant en de bedrading moest dus verlegd worden. Aangezien ik en Kleine Man steeds in de weg liepen/zaten/stonden/wandelden/… zijn we maar gevlucht! Een dagje bij mijn nicht en haar zoontje, kon Kleine Man lustig spelen.
’s Avonds terug thuisgekomen en wat een verandering! Even een voor en na:

*** OPMERKING VOORAF: schrik niet van de vele rommel! U bent gewaarschuwd. ***

Voor:

En na:

Een hele verbetering, denk ik zo. Ik kan de vloer terug zien!

 

Doen jullie vaak aan “herinrichting”?

6 thoughts on “Pinksterweekend”

  1. hahahaha de eerste keer je kind ‘uitlenen’ ja nu je erover vertelt, dat is inderdaad heel gek, net zoiets als vroeger bij opa en oma thuis wakker worden en even niet meer weten waar je bent, dit is eigenlijk hetzelfde.

    Lekker he, dat je even uit kon slapen.

    En je woonkamer, ach, zo is het leven, en het ziet er nu heel gaaf uit! Herinrichten doe ik eigenlijk niet, heb ik wel gedaan toen ik hier pas woonde, en soms zet ik weleens iets om, maar dat staat dan niet goed, dus blijft het zo staan, wel sleep ik zo nu en dan met de prullaria maar jarenlang met dezelfde prullaria wat dan net weer even anders wordt neer gezet, tot ik het echt zat ben en het tijd is voor iets nieuws, pas geleden nog gedaan en dan op de heksenwijze 😉 In stijl en in thema 😀

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

