Lijstjes

Ik hou van lijstjes.

 

Lijstjes maken en lijstjes lezen.

Grote lijstjes, kleine lijstjes.

Lange en korte lijstjes.

Boodschappenlijstjes.

To-do lijstjes en Tada!-lijstjes.

Lijstjes met boeken.

“Mijn favorieten”-lijstjes.

Lijstjes met links.

31-dagen-lijstjes en top-10-lijstjes.

Lijstjes van Youtube en Pinterest.

Mooie en verzorgde lijstjes.

Snelle en slordige lijstjes.

 

Ik hou van lijstjes… zolang ze maar niet de woorden “strijken”, “afwas” of “schoonmaken” bevatten!

4 thoughts on “Lijstjes”

  1. hahahahahaha geweldig! Ergens hou ik ook van lijstjes, maar vooral dat boodschappen lijstje? Die ligt dan meestal thuis op tafel terwijl ik ondertussen in de winkel sta šŸ˜‰ bijv.

    Andere lijstjes, omdat ik die dan gemaakt heb, vergeet ik het ook weer, logisch ook, want daar zijn lijstjes voor om te onthouden, maar ook om je hersenpan leeg te halen, dus bij mij, werken lijstjes niet zo heel goed, want dan kijk ik er vaak ook niet meer op :O

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

